Trip to Paris

23. července 2015 v 20:57 | Smookie1 |  Ze života
25.5.2015 se mi splnil můj sen. Paříž, jak krásně to zní. Město do kterého se chce snad každý v životě podívat.
Vstala jsem ráno v 6:30 abych ještě připravila do školy. Bohužel do školy jsem ještě musela. Přemlouvala jsem taťku aby mě nechal doma, ale nenechal. No nic po šesté hodině (13:30 a sraz byl 15:45) jsem normálně šla domů. Rodiče už trošku nervózní, ale já jsem zachovala klid. Dala jsem si mobil do nabíječky, hodila jsem poslední věci do kufru a šla jsem se osprchovat.

Ještě jsem něco málo snědla, oblékla jsem se, zabalila jídlo na cestu, ještě pořádně skontrolovala jestli mám vše. V 15:30 jsme s rodiči vyšli z domu. Místo srazu mám hned u baráku, tekže jsme tam byly hned. U busu už bylo plno lidí, kteří netrpělivě postávali a čekali kdy konečně přijede autobus, aby se na týden zbavili svých dětí. Autobus přijel lehce opožděne, ale všichni doslova čuměli když přijel zlatý Mercedes! Všichni se začli loučit. Já dala mamce a taťkovi pusu a šla jsem do autobusu. S kamarádkou a bratrancem jsme seděli úplně vzadu. Přes den je to fajn, ale když máte v autobusu vydržet cca 17hodin cesty, vyspat se u toho a ráno být připraveni na program je opravdu lehce náročné.
Cesta utekla jak nic a první zastávka byla v Disneylandu. Wow stát před zámkem šípkové Růženky bylo opravdu famózní. Ale těch lidí co tam bylo z celého světa. Když jsme chtěli na nějakou atrakci museli jsme čekat asi 50 minut. Když jsem si obešla asi 3 atrakce rozhodla jsem se to vzdát a jen tak se tam procházet. Když jsem se chtěla občerstvit - třeba jen ledová tříšť stála asi 5€. Sice se mi tolik peněz za to dávat nechtělo, ale měla jsem na to opravdu chuť.
Po dni stráveném v Disneylandu jsme se konečně vydali na ubyování. Bydleli jsme v hotelu F1. S holkama jsme naházeli věci kam se dalo a první co jsme udělali bylo, že jsme sebou bouchli do postele. No asi po 10minutách jsme se zvedli a začli "vybalovat". Jelikož jsme na hotelu měli jen snídaně ostatní jídlo jsme si museli obstarat sami. Vytáhli jsme tedy svoje čínské polévky. Po vydatné večeři jsme se šli osprchovat. Já po náročném dni jsem hned usnula.
Ráno nás učitelé budili už v 6:30. Abychom se nachystli, a šli se nasnídat. No jako na to, že je to Francie jsem na snídani čekala aspoň jejich vyhlášené croissany. Ale omyl. Na snídani jsme dostali takové mini bagetky, které když jste chtěli zkousnout málem jste si vylámali všechny zuby. No budiž.
Po snídani jsme opět nasedli do auobusu a vydali jsme se do centra Paříže. Vydali jsme se k úžasné stavbě Nottre damme. Učili jsme se o ní v sedmé třídě a vidět ji na vlastní oči mi skoro vhrklo slzy do očí. Uvnitř je to opravdu překrásné, ty vitráže no prostě dokonalé.
Po Nottre damme jsme se procházeli Paříží. Kolem 12 nám dali hodinu a půl na oběd a kdyžtak se projít. S bratrancem a mojima třema kamarádama jsme zakotvili u Kebabu. Musím uznat že byl dobrý. Po obědě jsme se vydali do Louvru. Musím říct, že když nejste znalec umění je to pro vás úplně k hov*u. Jedinné co pro mě bylo fascinující byla Mona Lisa. Opravdu se na vás dívá ze všech úhlů. Po tom co jsme viděli Mona Lisu jsme zakotvili na sedačce a snažili se ty 3hodiny tam přetrpět.
Po Louveu jsme prošli rajskými zahradami a vydali se k Champs-Élysées (šán ze lizé). Tam pro nás přijel Autobus a vydali jsme se na prohlídku Francie. Viděli jsme oblouk vítěztví, Moulen Rouge, a ostatní.
Po příjezdu do hotelu bylo vše stejné. Večeřa, sprcha a spát.
Ráno jsme se konečně vydali k hlavní bodu Paříže - Eiffelova věž. Když jsem se před ní postavila opravdu mi vhrkly slzy do očí. Ta monumentální stavba stojí před vámi a Vy máte možnost se na ni podívat zblízka! Bohužel co se nestalo - začal znít poplach a všichni museli z Eiffelovky pryč. Tak jsme se vydali na projížďku po Séně. I toto byl neskutečný zážitek. Po Séně jsme se konečně vydali na onu Eiffelovku. Zaplatila jsem si to až do posledního patra. Musím říct jsem se bála stát až na hoře, ale z vrchu máte celou Paříž doslova na dlani. Bylo to ohromující.
Když jsme se všichni pokochali Eiffelvkou šli jsme opět směrem na "Šán ze lizé". Taková ulička zbohatlíků. S kamarádkou jsme se prošli zakotvili jsme v Sephoře - samozřejmě na naše finanční poměry opravdu draho. Já jsem zašla k Paulovi pro makronky. A pak jsme se vydali na večeři do KFC.
Potom pro nás přijel Autobus, odvezl nás na hotel, kde jsme vzali kufry, naložili a jeli jsme domů do ČR.

Cesta utekla opravdu rychle. Musím říct, že Paříž byla úžasná a pokud budu mít někdy možnost se tam opět podívat nebudu váhat ani minutu.

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.